sobota, 29 marca 2014

Zlot, żaby i inne

Cześć misie:)
Opowiem wam dzisiaj o zlocie, o którym pisałam w poprzednim poście.
Zacznę od tego, że razem z moją siostrą pojechałyśmy do drugiego miasta, które było kiedyś dzielnicą w moim mieście. Autobus oczywiście się spóźnił jednak pocieszeniem było to, że był prawię pusty. Dojechałyśmy na miejsce i zaczęło się szukanie koło której fontanny jest ten zlot. Ok znalazłyśmy i się zaczął zlot. Zaczęłyśmy od tego, iż miałyśmy iść po jogurty ale oczywiście nie było. Poszłyśmy koło teatru polowego. Miałyśmy w planach tam nakręcić filmik ale plany się zmieniły i poszłyśmy na tzw. "słoneczną dolinę". Ile szłyśmy na nią nie jestem pewna, bo oczywiście zgubiłyśmy drogę, no ale doszłyśmy. Szykowałyśmy się do nagrywania filmików. Asia wymyślała już ujęcia i ustawiałyśmy się do nagrywania gdy... rozładował się aparat. Miałyśmy nagrywać telefonem no ale bez sensu.


                      ^ słoneczna dolina

Poszłyśmy dalej nad jeziorko, które było rzekomo 'niedaleko'. Podczas drogi natknęłyśmy (i ciągle natykałyśmy) masę żab. (Uratowałyśmy taką jedną żabę haha ale to raczej schodzę nie na temat.) Gdy dotarłyśmy nad to jeziorko nasunęło się kolejne pytanie 'Jaka jest droga do domu?'. Pochodziłyśmy ale niczego nie nagrałyśmy. Chyba, że głupie filmiki też się liczą. Może na zdjęciu nie widać, ale były kaczki i duużo żab w jeziorku. Droga powrotna była długa i moje nogi dawały się we znaki ale dotarłyśmy do miasta (tej jakże ukochanej spalenizny samochodów i autobusów). Aby dojechać do domu musiałyśmy czekać 20 minut ale nareszcie mogłam usiąść i odpocząć.


Zlot był w 100 procentach udany. Chociaż niczego nie nagrałyśmy nie narzekam, bo było na prawdę fajnie:)
 
                                                                   Do następnego!

18 komentarzy:

  1. Świetny post ;) Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało !!!
    Zapraszam do mnie jak Ci się u mnie spodoba to możesz ZAOBSERWOWAĆ ( na pewno się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świtne zdjęcia :)_
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstawiasz zawsze świetne piosenki takie jakie ja słucham! :D
    Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie na konkurs.
    http://catey-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hej mogę prosić o kliknięcie w '' linki '' w tym moim poście? http://simplecurls.blogspot.com/2014/03/sheinside.html
    jeśli klikniesz napisz co chcesz w zamian a obiecuję że się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz kliknęłabym ale fajnie by było jakbyś mi tu spamu nie robiła tym bezsensownym komentarzem, bo prędzej czy później i tak bym weszła na twojego bloga i kliknęła. A tak to widzisz...

      Usuń
  5. łoo fajny zlot <3 śliczne zdjęcia zrobiłaś
    świetna notka, lubię takie posty :)
    czekam na kolejną
    P.S śliczny wygląd bloga <3 <3

    zapraszam poklikasz w linki? to dla mnie ważne http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjecia i super blog . Świetnie piszesz posty ! . Mamy nadzieje, że nasz blog też Ci się spodoba :).

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post ! Ładne zdjecia :)
    +zapraszam do mnie kamilla-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Grunt, że była dobra zabawa i pewnie dużo wspomnieni, oby więcej takich zlotów! ;D
    http://diobromoetan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie piłam :)
    PS. Bardzo fajnie prowadzisz bloga, będę wpadać częściej :)
    ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog. Zdjęcia są świetne. Wkładasz w niego dużo pracy, co widać!
    xoxo!!
    ♥♥♥♥♥
    natalia-lena.blogspot.com
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale żabka, hehe

    http://h-ss-s.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia <3
    Może obs za obs?

    + serdecznie zapraszam na naszego bloga: http://alexandola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia! miło się czyta! Genialny wygląd bloga :)(:


    Mam małą prośbę :) Czy mogłabym liczyć na to, że wejdziesz na mojego bloga i klikniesz w link do firmy sheinside?
    Jest to dla mnie bardzo ważne bo dostałam możliwość współpracy z tą firmą i abym ją podjęła muszę mieć 100 kliknięć w linki do tej firmy! Oczywiście za wszystko się odwdzięczam :)
    Z góry serdecznie dziękuję!!!!!!!!!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, będę zaglądał częściej :)

    Poklikasz w linki? Bardzo mi na tym zależy :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/08/przeglad-sklepu-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdj.
    obs ?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń