środa, 19 marca 2014

Can't tell me nothing

Cześć misie:)
Jak wam mija środa? Mi mijała by całkiem dobrze gdyby nie ta okropna pogoda, która przygnębiła nie tylko mnie ale także mojego psa. Dzisiaj jedyne co mój Juniorek chce robić to spać:) Nawet gdy wyszłam z nim na dwór to nie chciał nigdzie chodzić i pierwsze co to kierunek --> dom. W szkole mieliśmy dzisiaj na przerwach jakieś poszukiwanie szyfrów (miała być za to nagroda) jednak ja, Nela i Kamil niczego nie zdołaliśmy odszukać. W tamtym roku to przynajmniej ja i Nela wygrałyśmy chrupki w sklepiku szkolnym haha. Nie przedłużając już w bawełnę dodam wam zdjęcia dzisiejszych tulipanów:)
PS: Wyszedł nowiuśki odcinek PLL, który przed chwilą obejrzałam. Jest cudowny! +dla tych, którzy oglądają Pretty Little Liars ale nie obejrzeli najnowszego odcinka powiem wam, że Ali żyje:)






+parę zdjęć z telefonu:)

1.ja rano, 2. wstążki: czerwona- directioner, szara- brat, 3.ja:)

Miłego wieczorku:**

8 komentarzy:

  1. Ładne tulipany :)

    Zapraszam:
    http://blog-amelia-ami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Prowadzisz naprawdę świetnego bloga. Widać, że twoje posty są przemyślane i każdy szczegół jest dopracowany. Dodajesz piękne zdjęcia, a to lubię! Naprawdę widze, że masz ogromny potencjał i obyś dalej go wykorzystywała. Życzę ci powodzenia w dalszym blogowaniu i rozwijaniu swojej pasji.
    Miło by mi było gdybyś odwiedziła mojego bloga i go zaobserwowała, oczywiście jeżeli przypadnie ci do gustu. Ja obiecuję że zrobie to samo i też zostanę u ciebie na dłużej. <3

    ♥♥♥ www.malinkaxpp.blogspot.com ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w sobotę też byłą straszna pogoda, na szczęśxie teraz się tochę wypogodziło i zaczyna już słono czuć i to mocno ;))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też była straszna pogoda, jednak teraz już się poprawiło ;3

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie akurat w pierwszy dzień wiosny pogoda strasznie się poprawiła! :)

    •́ ω •̀ NATALIAA-BLOG.BLOGSPOT.COM •́ ω •̀

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, posty miło się czyta..wszystko wspaniałe *.*

    Wpadnij! Jeżeli się spodoba zaobserwuj i zostaw komentarz z linkiem do bloga, a ja się jak najszybciej zrewanżuję :3

    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/
    klikniesz w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  7. http://lifedreamscometrue.blogspot.com/
    ŚWIETNY BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  8. świeetny post! ;)
    zapraszam, liczę na komentarz:
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń